Trams Alla Hjärtans Dag!!

Jaaaaa. Detta Jävla (ursäkta ordspråket) jippo ang alla hjärtans dag.
Visst det är jätte kul med en dag som hyllar kärleken.
Men om man nu har någon man håller så förbannat kär, Varför ska man bara spendera EN dag omåret till kärleken? ska inte det vara något som finns i förhållandet 365 dagar om året?!?
Äh jag vet inte.
Jag skickade in ett sms till sundsvalls tidning och hyllade min kärlek.

Jag fick ett Presentkort på Bellevisage för olika behandlingar.
Som jag tänkte utnyttja så fort jag blir ledig.
*Sköööönt*
Vad hade jag tagit mig till utan alla hjärtans dag??? *Skrattar inoniskt!!!*

Nu har jag gått på mitt lång pass. Så nu jobbar jag fram till Tisdag.
Ganska skönt endå. Det där med ledighet i flera dagar blir bara drygt.
Haha!!

Igår var jag ivarjefall och solade sötkroppen riktigt brun i det nya solariumet.
Där man minsann ska stå upp. Jäklar vad brun jag blev!!!
Riktigt brun o fresch!!

Alla hjärtans dag firar jag med min Mamma, Haha. Är det inte sött så säg!
Robban är i Gävle såklart. Och jag vägrar sitta ensam i lägenheten och tycka synd om mig, när det inte är ett dugg synd om mig.

Fick en alla hjärtansdags present av min brukare ronny.
Ett rött hjärta i glas somman ska tända ett stearinljus i.
Jag tycker han är söt som gör sånt till mig.

näää..Jag är innerst inne så jävla fundersam...
This foolish games....


Mot Nya Ljusa Tider!!
Ni kommer få se en tjej le väldigt snart, Watch Out!!! ;o)

Nu ska jag ställa mig och göra lite middag tänkte jag.
Hörs o störs.


//And She´s Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback