Beautiful Thursday


loveVaknade tidigt i dag, Klockan o8:oo slog jag upp mina militärgröna ögon.
Jätte mysigt väder i dag om ni frågar mig. Men det är väl bara me I guess.

Idag är en stor dag för mig.
Ska ner & träffa daniel om några timmar sen ska jag träffa personen som jag förhoppningsvis ska börja jobba för. Kommer nog gå jätte jätte bra!!

Funderar även om jag ska försöka tjata till mig att hyra "Du&Jag" Med Naomi rapache ikväll med älsklingen, få se vad han tycker om det förslaget! =]

Just nu sitter jag i soffan med en kopp Ängla Te och en skruff.
Sååå Mys så här på morgonen att krypa ner under filten och bara ta det lugnt,
Har mina underbara mysdunsockar på mig, Det låter inte speciellt snyggt, Men mina är über snygga ;)

Undra om jag får min telefon i dag då..Man kan alltid hoppas! För min nuvarande har verkligen gjort sitt nu!

Sitter och lyssnar påCyndi lauper - true colors just nu......I Miss my Babyboo....:(
Men han kommer ju hem till mig i Dag i varjefall.

Helgen är bokad för fulla muggar.
Tomas sista helg här i sundsvall och i Sverige.
Så det blir fest för honom på Fredag, men anna ska vara nykter ;)
Och på lördag är det middag hemma hos Familjen Englund.

Blir en härlig Helg!!

Nu ska jag slå på tv´n faktiskt.

Puss and...Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback