Black and White. Black OR white

My love..
Jag skriver nu bara för att skriva ner mina innersta funderingar i nuläget.

Kan man lära sig att älska en annan människas brister eller feltänkande?
Kan man lära sig att kontrollera sina känslor som dessa väcker?
Kan man lära sig att hantera sina egna tankar?
Kan man på något sätt blocker & "stänga av" dessa??

Jag klarar inte av att gå omkring och fundera.
Jag klarar inte heller av dessa känslor som blossar upp inom mig.
Det tär alldeles för mycket på mitt hjärta, Min hjärna och Min själ.

Ett förhållande är som en blomma. En växt.
Man måste vårda, Vattna och ta väl hand om det annars dör det ut.
Men .. Räcker alltid det???!

Jag älskar verkligen min Sambo, min Bäste vän, Min Kärlek.
Men känslorna som också väcks inom mig älskar jag inte.

Jag vet inte hur jag ska hantera dessa känslor.

jag vet att han ser på saker och ting från sin sida.
Han tycker si och han tycker så.
Men det är där det skär sig, Vi tycker och tänker inte alls likadant.

Jag hatar verkligen det här.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, Jag skulle kunna skrika på jordens alla språk..
Han förstår endå inte hur JAG menar.


Tankarna ekar i mitt huvud
"Är vi mogen?"
"Kommer detta funka?"
snälla snälla snälla....




Pick Me. Chose Me, Love Me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback