Lite kludd

Remeber how we used to look at the sunset far away..
And how You said - This is never Over
I belived your every word and I guess you Did to.
But now you say, Hey lets think this over....
You took my hand and pulled me next to you, So close to you.
I have a feeling that you dont have the words, I Found one for you , please say goodbye and walk away.
Dont look back because Iam Crying....

En gammal låt som jag hittade på Datorn.
Väcker gamla roliga & smärtsamma minnen.

Sitter här med ett STORT leende jut nu.
Allt har gått så himla himla bra för mig!! Ska träffa personen i fråga som jag ska bli personlig ass till i morgon kl 13:oo och innan det (kl 11:oo) Ska jag träffa Daniel på Frösunda och skriva under mass papper. Håll tummarna för mig!! =]

inte nog med Det, Ringde Robban för 30 minuter sedan och berättade att nu hade bokat våran Solsemester till Egypten och ett av deras Finaste hotell med terrass Mot vattnet =]
Så den 12 April Far vi mot Värmen, hinner sola oss fräsha till Sveriges sommar! ;)
*Lääääängtar!!!*

Nu ska jag gå och vara lycklig en stund!! =]

Puss Puss!

Kommentarer
Postat av: Tove

Skojj & höra att du mår så bra :) Va å susa igenom NL en liten stund för första gången på a looooong time =P är aldrig på NL längre så såg att du skaffat en bloggis, kraaaam på dä=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback