Monday

Helgen har gått.
Den har varit lugn och Skön.
Jobbat mina 2 första dagar på mitt nya Jobb.
(fick samtal av Daniel i morse, och jobbet är mitt om jag ville) Jag Tackade JA på en gång :)
Kommer dock bara jobba halvtid just där, sen ska jag väl få en till vårdtagare.

Sov ut länge i dag, Så himla skönt, Sen har jag sprungit upp och ner mellan lägenheten och tvättstugan, Ganska soft Dag. Jessica kommer och hämtar mig om 45 minuter, Då ska vi ner och fika och snacka lite skit är det tänkt. Länge sedan jag träffade henne nu..Skoj!!

Robban åkte till gävle i morse..:(
Han har numera en inneboende där nere också, Andre grim, men det är väl bara tills andre har hittat en lägenhet :) Sweet! Har dom lite sällskap av varandra :)

Nej nu ska jag ta bort den här ansiktsmasken.
Och föna mitt Hår.

Skriver mer iKväll.
På återseende ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback