God Morgon! :)

Nu är gatufesten över, och ingen är nog lyckligare än jag över det.
Detta var nog mitt sista år på gatufesten ivarjefall. Lite folk, fulla människor och regn! Usch!

Fanns dock några som förgyllde min Gf. Thanks to You! =)


Idag åker Jag,Robban och Hans lillebror patrik till stugan i Luleå.
Ska bli såå skönt att komma upp dit och bara "vara". springa runt i mysbyxor och bara må gott.
Ah. Nice!


Nej nu måste jag packa det sista sen far vi.

Igår gjorde jag min adressändring till Gävle. Snart flyttar vi! Längtar som ett barn längtar efter julafton!
=)

Puss o kram.
Ha en bra Vecka!



Jag och systers pojkvän Tobbe

Jag och syster

André och Robban

Kommentarer
Postat av: Baby

Hej min älskling, är inne här så ofta och kikar.. men du bloggar för sällan :) Puss

2007-07-20 @ 23:06:54
Postat av: annaphine

men gumman..lovar jag ska bli bättre ;)

2007-07-23 @ 18:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback