dark spot.


Har ni någon gång suttit och tänkt tanken att man önskar man kunde sudda ut och radera sitt förflutna, Sitt bagage? Tro mig, Jag är nog en expert på det. Jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde radera allt svineri, alla slag, alla svek och alla lögner som tillhör mitt bagage....
Men på något sätt ligger det där i bakhuvudet och skaver och skaver tills jag känner mig helt förvirrad och tror att mitt dåvarande liv börjar leva sig in i mitt nuvarande liv.

Jag önskar jag fick radera honom.
Men jag kan inte. Det går inte, för det är ju faktiskt omöjligt.
förut sa jag jämt att jag var glad över att fått vandra den hårda vägen, Men i dagsläget kan jag bara säga tvärtom.
Jag önskar att jag hade levt ett normalt tonårsliv. Där man tjuvåkte moppe nångång och kanske hade myskvällar med sina tjej-kompisar.

Men så hade jag inte, Tack vare Honom. Det var polisjakter efter polisjakter.
rättegångar efter rättegångar, Slag efter slag, drog efter drog.
svek,spott och iskalla blickar,
Snälla ta bort det från mitt minne.
erase..............

Jag måste inse, Mitt förflutna är mitt förflutna och det finns inget jag kan göra åt det.
Jag måste acceptera allt som hänt och gå vidare ifrån det, Men det är svårt, så jävla svårt...

Framtiden skrämmer mig lite. Kommer allt, alltid finnas kvar inom mig?
Kommer jag någonsin tycka om mig själv så mycket som jag verkligen önskar att jag kunde?

Well time will tell....



Nu ska jag duscha av mig lite demoner.
Tjo och hörs!

Kommentarer
Postat av: Baby

Jag vet precis vad du menar, man önskar att man bara kunde få ha allting man gjort och varit med om, borta! Men tro mig, jag tror verkligen att det är bra att ha gjort det man ha gjort och varit med om det man har varit med om. Det ger en inblick i livet, och Anna, du hade inte varit den du är idag om du inte varit med om dessa saker. Så försök att vända det till ngt positivt, och försök verkligen att använda sakerna till ngt gott. Det är så du hittar den väg man ska gå på, och det är så man försonas med sitt förflutna. Jag har mkt kvar att försonas med, men jag har även försonats med mkt, tack vare att jag försökte få ngt positivt ur skiten. Det går, belive me. Och nu har du framtiden för dig, ljus och fin, världen är din gumman! ROCK IT !

2007-06-27 @ 16:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback