Feeeeling Gooood ;o)

Gud vilken Härligt dag jag hade i går och i dag!
Sjukt skönt. Legat ute i sommarstället och bara pressat i solen. Nu svider det på axlar & rumpa.
Ska man vara fin får man lida pin ;) är det inte så det heter så säg.
Nu har jag nyss kommit hem, Ränt runt halva stan o uträttat några ärenden.
Nu håller jag på tvätta 700 maskiner tvätt för att allt ska med i morgon!
Åker i morgon eftermiddag istället efter min arbetsintervju. Kommer bli pheeeett Nice ;)

Vet inte hur många väskor jag har med mig eg :S man vet ju inte hur länge man bli där... :P

Längtar som en tokdåre. Tessan ringde nyss och hon satt och myste ute på Djurgården i solen och värmde upp åt mig. Haha.. hur ska det gå med 3 singeltjejer i en o samma läga?! Jises...

Längtar längtar!
Och på lördag blir det stundentfest, Therese lillasyster tar studenten, Duktig kicka! :)


I´m moving on like Nothing ever happend ;)




Tjalallaaa... Hejrååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback