Funderingar kring livet.

Jag kan inte minnas sist då livet var en dans på rosor.
Kan inte minnas en enda dag som inte innehöll någon form av disskusion.

Förut tänkte jag att ; Livet blir vad man gör det till. Men är det alltid så? för isådanfall är jag duktig på att fixa trubbel.
Kan inte saker och ting bara klicka någon gång, Utan att man sårar eller förstör någonting.
När blev allt så fruktansvärt Svårt?

Sitter och funderar på kärlek,förhållanden och otrohet.
Jag blir så fruktansvärt matt på det här med otrohet, Alla verkar svika dem som dom påstår sig älska?
Jag kommer inte förstå mig på det. Varför utsätter man en människa för den känslomässiga tortyr?
Visst jag har inte alltid varit världens bästa Flickvän, Men jag skulle inte medvetet såra någon jag Älskar.

Igår fick jag bevis på att det faktiskt finns människor som skiter totalt i sin Flick/Pojkvän.
Mitt framför mina ögon, Var han otrogen. Mot sin flickvän.
Jag borde ju faktiskt inte bli förvånad, Jag träffade honom förr, Men jag visste inte bättre. Jag visste inte att han faktiskt hade flickvän. Jag blir bara så ledsen på sådana människor.....
Hur mår du när du vaknar på morgonen? Trivs du med Dig själv? Hoppas verkligen inte det.

,
- Min flicka gjorde en Kylig grejj ikväll. Hon hade nattligt besök av en kille. Dom hade trevligt. Han glömde sin klocka, hon for hem till honom, utan att säga någon, Och la klockan i brevlådan. High Five Girlie!!



I morgon har jag massor med saker jag måste uträtta, Suck!
Skulle helst av allt bara vilja ta en slappdag, Men det får bli på Tisdag.
Sen på Fredag åker jag förhoppningsvis ner till Stockholm med Elina.
Sen ska jag spendera hela långa helgen med Therese, Saknar henne så jag håller på bli vansinnig!
Våran telefonräkning kommer bli hög! Illa Illa!



Jag blir så fruktansvärt less på Sundsvalls befolkning också, Snacka om att absolut inte ha något liv alls.
Patetiskt! Herregud leave me alone!

Nu ska jag Sussa och förhoppningsvis drömma söta små drömmar om livet utan bekymmer.
Sleep tight everybody!

Och du, Puss!


Lördagskväll på Olearys.
image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback