I Look After You



Love is not love, which alters when it alteration finds.
When life gets hard, When things change, True Love remains the same.



Det är inte meningen att livet ska vara lätt alla gånger.
Ibland måste man verkligen kämpa sig igenom svarta och mörka dagar för att sedan finna ljuset.
Lär dig att inte ta saker för givet. Du lär komma ångra dig.
Jag lär nog aldrig mer ta denna person för givet, Jag vet bättre än så nu.


Alla har vi våra svagheter, Våra mindre vackra sidor.
Det gäller att använda dom till något bättre, och finare.
Och med en hjälpande hand, kan allt bli bättre och vackrare.

Jag vet att jag med denne person vill bli en bättre människa.

Men jag kan inte ångra någonting, Allt som hänt har fört oss dit vi idag befinner oss.
Med några erfarenheter rikare och bättre syn på livet.


Nu gäller det bara att ta dag för dag, Andetag för andetag och tacka för varje stund.


Nu är det slut på visa ord.
Nu ska jag kurera bort mina sönderhostade lungor och försöka få lite sömn faktiskt..
:S


Dagens Låt
The Fray - I Look After You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback