Midsommarfirande.

Befinner mig i Gävle just nu. Har haft 2 Underbara dagar här nere.
Igår skrevs kontraktet på den underbart fina lägenheten på Söder. Åh!
Också var Vi på bio i går och såg Ocean 13. King film! en av dom bästa på väldigt länge måste jag få säga!

Nu har jag nyss varit Och lunchat med Robban & Andre på BB.
Nu har jag städat undan lite och diskat o småpysslat så nu kommer nog robban vilken sekund som helst.
Då far vi hem till Sundsvall. Bara att packa om när vi kommer hem för sen ska vi iväg på en gång.
Ikväll ska vi sova ute i Skrängstabodarna hos svärföräldrarna och mysa lite.
I morgon blir det midsommarlunch hos dom sen bär det av till Tynderö hem till Linnea och bada tunna och dricka lite Corona =]
På lördag blir det mys i mamma o pappas sommarställe, God mat också kommer syster Hem från stockholm och hon ha med sig sin nye Pojkvän, Det ska bli jätte jätte trevligt :)
Min helg kommer bli helt underbar :)


Nu kom robban så nu ska jag Kila!

Puss O Kram
..Eller som DU säger.. Dra Åt Helvete ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback