Orolig..


Jag är väldigt orolig för henne..
Vill verkligen inte se min bäste väns hjärta gå i tusen bitar, För jag vet vilken smärta det innebär.
Jag försöker ge henne råd, Få henne att inse.. Men det är ju så svårt när man "själv" står mitti det.
Mitt hjärta skulle gå i miljontals små atom-bitar om hennes hjärta gick i bitar.
Hoppas hon finner en bra väg att vandra på...
All My Love!



Själv kommer jag på mig själv att ligga och småle i sängen hela tiden, trots att jag har 39 graders feber.
Jag börjar nästa tro att det är mina känslor som gör mig varm istället för febern ;)


Jag försöker hjälpa honom så mycket jag kan.
Försöker finnas där som hans största pelare, Hoppas han förstår det.
Jag gör vad som helst för honom, Hoppas han bara vågar lita på mig igen.
lita på Oss.


Jag är livrädd jag också, För det som komma skall.
Jag måste lita på honom till 120%. Det innebär att jag kan få mitt hjärta krossat.
Och alla mina drömmar, Men vet ni. Det är värt det.
Han är värd allt arbete.

Nu känner jag att min medicin börjar verka, Börjar bli lite snurrig.
Så nu ska jag kasta mig i sängen och drömma otroligt vackra drömmar.
och snart är han Hemma hos mig, i Mina armar igen.
Åh, Längtar tills Fredag!!




Fridens Liljor ! !


Michelle Featherstone - go on my child = KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback