[- vere amor numquam intereo -]

Hjärtat,
Du kanske inte förstår varför
jag älskar dig så mycket som jag gör,
och varför mina känslor för dig
fortfarande finns kvar.

Jag älskar dig för att du
är den vackraste människan
jag vet, och för att din själ passar
så bra ihop med min.
Jag älskar dig för att mitt hjärta
slår i kapp med ditt.

Jag älskar dig för att jag bara är
glad på riktigt i din närvaro,
och för att ditt leende får
mig att smälta.
Jag älskar dig för att du får
mig att känna mig vackrast
i rummet.

Jag älskar dig för att du alltid
lyssnar på mig, och för att du
alltid säger att du förstår.
Jag älskar dig för att du alltid
kommer finnas vid min sida
även om jag faller.

Jag älskar dig för att solen
alltid skiner runt dig,
och för att dina händer
passar så bra runt min
midja.
Jag älskar dig för att du gjort
så stort intryck hos mig
och för att jag behöver
dig.


Ikväll är du åter i min famn. Gud vad jag saknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback