not empty anymore.


Att se han sova intill mig, tyst och stilla, Det är för mig riktig kärlek.
Att bara nosa upp sig i hans nacke och känna den doft som gör dig sådär...lugn, Det är för mig riktig kärlek.
Att ha någon att dela sin lycka och framgång, men också dom svåra motgångarna med, det är för mig riktig kärlek.

Och allt detta delar jag dagligen med honom.
Att höra hoonom säga "Gud vad duktig du är anna, Fan vad stolt jag blir" det får mig att skina.
Jag delar mitt med honom och det är äkta kärlek!!



Jag har en låt som jag tycker ni ska lyssna på (vet iofs inte om ni diggar samma lugna musik som mig)
Men här har ni en riktigt bra Stars - Calander girl.
sen har vi också en skräll som jag lyssnar på Petter - Rostig kärlek
Och en riktig klassiker, Snow patrol - run!

Nu ska jag äta lite Lax till lunch sen ska jag invänta Jessicas samtal.


Ikväll ska Robban och jag göra smarriga piroger och god sallad, Se Isprinsessan på svt 1 kl 21:oo.
Kommer bli en lugn och skön fredagkväll.



Jag är stolt över mitt reslutat i skolan i dag.
*Klapp på huvudet*

Kommentarer
Postat av: mamsen

Vi är också
jättestolta över dig gumman/puss m o p

2007-11-09 @ 13:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback