And here we go again!




Ja, I morgon far jag till stockholm, IGEN.
Börjar bli ganska less på att fara och flyga fram och tillbaka hela tiden.
Men snart så, mycket snart kommer saker lugna ner sig.

Hur som helst, Ska ta tåget ner i morgon. Tåget går 15:00 från Gävle och då sitter Mamma redan på det från Sundsvall. Vi ska nämligen ner hela familjen (- Broder) och gratta Mammsen som fyller år på Lördag.
Så det blir middag och lite fest. På fredagen kan det bli lite shopping på stan osv.
Ska bo i pappas nya lägenhet på Kungsholmen, Ska bli kul och se hur den ser ut.
Robban ska ner till Göteborg i morgon med nya jobbet men flyger till Arlanda på fredag så han ska givetvis också med.
- Kommer nog bli en riktig kanon helg!



Idag var jag och pratade med Studievägledaren och det ska bli sååå kul att börja plugga igen.
Man hade ju inte rätt "sug" när man gick på gymnasiet, Men nu känner jag mig hur laddad som helst.
Så jag börjar nog den 14 Januari. Aaa!

Har även handlat en jätte jätte söt mysdress i dag.
Så nu sitter jag med den på, Ansiktmask på och smaskar på en satsuma.
+ att jag är helt slut i kroppen efter muskelpasset i går....!!!

image105

Nu blir det lite mer mys.

Over and Out / Anna the phine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback