Camilla Läckberg!

Igår kväll läste jag ut min sista bok som Camilla Läckberg skrivit, och det var den absolut bästa av hennes böcker.
När jag väl har börjat läsa en av hennes böcker är det som om jag hamnar i någon sorts form av drömland.
Allt annat bara suddas ut och allt som existerar är det som händer i boken.
Känns nästintill som jag är vän med  personerna i böckerna, Låter kanske konstigt men nu känner man dom såå väl =)

Till er som inte vet så skriver Camilla Läckberg kriminalromaner, och alla utspelar sig i Fjällbacka som ligger på västkusten här i sverige. Alltid samma personer som är med, Det är Erica,Patrik,Anna,Martin och Mellberg.
Men nu har jag läst den sista boken som finns att köpa, Så nu väntar jag otåligt på att det ska komma ut någon ny.

Hittills har hon skrivit
Olycksfågeln
Isprinsessan
Stenhuggaren
Predikanten

och sist men absolut inte (förhoppningsvis) sist, Tyskungen.

SVT ska även filmatisera 2 av hennes romaner, Isprinsessan och predikanten om jag inte minns fel och den börjar sändas 2 November. Jag längtar!

Gå in och kika lite om böckerna eller om Camilla på www.Camillalackberg.se




Nu ska jag sätta mig i bilen och fara till Stockholm för att åka lite Birka Cruise! =)



Tack återigen Anna Olsson för ditt hjälp i gårkväll!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback