Carpe Diem.



Tjejer... Vad är deras problem?
Är allt ett enda stort spel där dom MÅSTE vara bäst i alla lägen?
Jag är så fruktansvärt less på vissa människor.

Vi kan kalla henne Petra.
Petra träffade jag för ett X antal år sedan, Hon har liksom alltid haft fullt upp på sitt håll.
Och för ett tag sedan blev hon vän med en Vännina till mig, strax därefter ringde hon mig och började prata illa om min vännina, och nu nästintill baktalar hon mig och försöker spela någon slags mamma-roll och leker kaxig-bitch.
Ja menar, Vad är problemet? Fel och inte tävla? Vem fan orkar med sådant?

Äh jag förstår mig inte på folk som fortfarande är kvar i 14-års åldern,
Please ...


Nästintill skrattretande =)



Jaja..Nog om det, Orkar inte spilla alltför mycket tid på det.
Men jag anntar att ni där ute känner igen detta dille?? =)


nu har jag nyss duschat och gjort både ansiktsmask och hårmask. Skööönt!
Och imorgon far jag hem till Sundsvall, Ska ha lite quality time med hela familjen Lindström.
Ska på Laserhallen på lördag med broder sen blir det utgång! Hur trevligt som helst!

Näää nu ska jag slänga på mig lite kläder=)

Watch out sundsvall ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback