Ordinary Day.


En helt vanlig dag, Vaknar upp i min dröm lägenhet med min drömprins vid min sida.
Att vakna av hans kind emot min gör allt fulländat. Och jag kan inte minnas sist jag verkligen kände mig såhär harmonisk och välmående. Det är underbart!

Idag har jag eller vi kanske jag ska skriva, uträttat lite vanliga vardagssysslor, för en gångs skull känns det som.
Var och hämtade ut ett paket som jag beställt på Ellos.se. Sängkläder och prydnadssaker.
Skönt att bara lalla runt i lägeheten och små fixa lite.

Första spinning passet igår, Gick mycket bra. Svettades och svettades men såå skönt!!
I dag är det vila men kör igång igen i morgon. Ska även börja med Pilates.

Ikväll ska vi även gå på Hockey här hemma i Gävle. Första gången för mig, Men inbilla er inte att det är suckBrynäs jag hejar på, Timrå är här och spelar. Så där får mina applåder hamna. =)

Ska passa på och njuta nu några dagar när vi är hemma, För på Fredag bär det av till Stockholm igen. Då ska vi åka med Birka Cruise med hela släkten Englund för det är nämligen 70 Års fest. Tjo o Tjim!! =)




ofta flyter mina tankar iväg mot dom forna tiderna.
Saker har verkligen förändrats det sista året. Inget är som det en gång varit.
Ibland kan det smärta, otroligt, Medans det vissa gånger glädjer mig.

Men jag vill ha tillbaka så mycket. Så mycket känslor...
Så många människor som jag saknar.


Hur mår hon? Mår hon verkligen så bra som hon ger sken utav?
Hennes ord säger en sak, men hennes röst en annan... Jag står maktlös.
Vill inte förstöra eller lägga min näsa i blöt.

Men jag vill inte se henne falla.
Jag vill inte höra hennes röst sorgsen...

Jag minns hur hon brukade torka mina tårar förr om åren när mitt hjärta ständigt krossades av en person..
Jag minns specielllt en sak som hon sa till mig vid ett tillfälle.
När jag låg med mitt huvud i hennes knä och fullständigt skrek utav smärtan han åsamkat mig.
"Den genomträngande smärtan vill jag aldrig någonsin känna Anna.."..

Låt det inte bli så heller.....

Jag hoppas på något sätt att hon läser detta..
.. Jag vill att hon ska veta att jag aldrig glömt henne. Eller att jag aldrig slutat älska eller sakna henne.
Jag vill att hon ska veta att, vad som än händer. Finns jag här, Men armarna utsträckta.




I look after you, T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback