Snart snart.... =]

Idag har det varit full fart på mina små små ben. Har försökt uträtta så mycket som möjligt eftersom vi är hemma så sällan. Så lite har jag lyckats med, sprang dessutom omkring på stan i över 3½ timma och letade efter kläder till mig som jag tänkt ha på mig imorgon kväll när vi ska åka färjan. Måste ju vara fin på 70 Års fest.
Tillslut med en suckande Robert bakom ryggen på mig, Hittade jag kläderna som jag fastnade för.
Blev ett par ursnygga apläckra Fornarina jeans, Vit silkesblus/skjorta och olika armband m.m. till.
TIPPTOPP!

Fick napp på min efterlysning här på Bloggen, En otroligt snäll tjej vid namn Anna ville hjälpa mig.
Tusen Tusen Tack!
Finns några guldkorn där ute i landet! =)


Nuuu ska jag se klart filmen Ratatouille....KUNG RULLE!!!=)



tjo o tjim!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback