Stockholm,Pilates och tapeter!


Kom hem från Stockholm i går efter en mycket trevlig helg.
Mammas födelsedag var jätte mysig och jätte roligt att träffa Syster Malin och hennes Johan.

Men nu har vi kommit efter med träningen ett par dagar så ikväll står det träning på schemat.
Dock blir det endast 60 minuter Pilates för mig och 75 minuter styrka-spinning för robbie.



Idag har vi även farit runt och hämtat hem lite tapet prover och jag tror vi fann en vinnare.
Eller vad tycker ni om den här som en fondvägg??





Och här kommer lite bilder från Lördagkväll.
 Johan och Robban

 Syster och Johan

 Jag och Mamma min.

 Jag, Mamma och Pappa.




Nääääe nu ska jag gå och stoppa något lätte i magen sen blir det träning.
Tjipp tjopp!!

Kommentarer
Postat av: joe

Fondtapeten var jättefin!!Får man fråga vart du hittade den? :)

2007-10-29 @ 19:12:16
Postat av: Madeleine

Vilken jättefin tapet. Skulle vara skitsnygg som fondtapet:)

Postat av: Anna Lindström

Joe : På Colorama hittade jag den. Det är en design tapet, så något dyrare men värd det! Så titta där, där har dom massvis med fina och lite mer unika tapeter!

2007-10-29 @ 21:28:14
Postat av: Anna

Superfin tapet, blir nog perfekt med en fondvägg eftersom det är så mycket mönster i den :)

2007-10-29 @ 22:10:21
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Designa din blogg

Kika gärna in på min blogg.. handlar enbart om bloggdesign och blogghjälp.. vem vet, du kanske hittar nåt skoj att använda på din blogg och göra den unik och personlig..=)

2007-10-29 @ 23:44:09
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback