Hej Hopp!!



Hejsan allihopa!
såg att dom hade trådlöst internet här på hotellet så jag tänkte att jag skulle ladda upp lite bilder.
Vet att det finns vissa som vill se dem =)

Ikväll tog jag o robban vespan till Zakynthos stad och åt middag och kikade i affärerna.
Och i morgon ska vi ta en heldag på vespan här runt ön, Ska bli riktigt roligt!!

Idag var vi på en rejäl båttur till något som heter Smugglers Bay, det är ett sjörövarfartyg som har förliste för många herrans års sedan, och påväg dit for vi även förbi Blue Caves, Som är oooootrooooligt vackert. Ni får se bilder här nedanför.


Mer kommer jag skriva när jag kommer hem till Gävle igen.

Stora pussar o kramar!



 Jag första dagen vid poolen utanför hotellet. 


 Blue Caves, man kan även åka in i dom med en liten mindre båt. 

    Smugglers Bay, Otroligt vackert. Kolla Vattnet!!!

 Vy från våran balkong, Utanför är det Joniska havet.


Mer får ni senare =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback