Och en annan form av lycka



Min Älskling, Min Sambo, Min Robban.
Jag kan inte tänka mig hur min vardag skulle vara utan honom vid min sida..
Han får mig att orka. Han får mig att le och med honom ser jag en underbar framtid.

Jag ser oss tillsammans om 30 år och jag vet att det är honom jag vill leva hela mitt liv med.
Vi kommer åstakomma mirakel tillsammans, det är jag säker på.

FInns inget bättre än att ligga kvar i sängen en tidigt morgon och bara nosa på hans hals.
Känna hans andetag mot min hud.
Jag älskar sättet han går på. Jag älskar sättet han talför sig på. Jag älskar honom när han är trött och sårbar och jag älskar honom när han är stark och trygg. Jag älskar han i alla former.

Vi bildar nya minnen varje dag och jag ser fram emot vår framtid.


1 år och 3 månader och mycket mycket mer kommer det att bli.

Jag älskar Dig, Här nu och föralltid.
PUSS!!


lite blandade bilder.
     

    

Kommentarer
Postat av: Anna Lindström

Ni är bara för underbara tillsammans
Puss/mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback