Helgen!

image274



Helgen har vart lugn och skön. På fredag var vi på middag hos Mamma o pappa. Bara myste och tog det lugnt.
Och igår var vi först på patte´s match sen for vi till Vårmässan, Blev dock inte där så länge..fick sånna hemska sammandragningar, och dom kom tätt... Vart jätte jätte orolig och det gjorde sååå ont.. For i ilfart hem där jag la mig på soffan med värmekudde på magen..Fick ÄNNU EN sammandragning, alltså 3 rejäla sammandragningar på mindre än 40 minuter....gissa om jag blev rädd...tänkte "NU KOMMER HAN!!!"

Har nog aldrig varit så spänd.. R´s lugnande röst och händer fick mig att lugna ner mig och jag låg vilandes ett bra tag.. Som tur är fick jag inge  mer känningar *pusta ut*

På kvällen fick vi äta årets första grillkött. Mumma!! Svärmor Karin kan laga smarrig mat hon =)
efter det hyrde vi bara film och åkte hem och myste.


Idag har vi haft storstädning i huset och ett X antal tvättmaskiner har tvättats.
Nu har R match men efter det ska vi åka och storhandla och jag ska även få äta lite Bite Line pizza ;o)
Mummsfillibabba!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Lugn bara lugn, du känner när det är på gång på riktigt!
Sammandragningar är ingenting jämfört med riktiga värkar.. ;)
Vilket datum är ni beräknade till?

Postat av: Anna L

Vi är beräknad till 20 juli, så det är ju ett tag kvar :)

2008-04-28 @ 11:23:06
URL: http://www.annamariejosephine.blogg.se
Postat av: Anonym

Okej ja då har ni en bit kvar! Biten som kommer kännas längst och jobbigast men som du kommer sakna mest efter förlossningen! =)

2008-04-28 @ 23:19:56
URL: http://elvinsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback