Lite shopping :)



Otroligt mörkt och tråkigt inlägg jag skrev förut, men man måste även få ur sig det tråkiga här på bloggen.


Hur som helst, Jessica kom förut och hämtade upp mig för lite fika på stan.
Blev Coffee house och min smarriga submacka, rostbiff och potatissallad *mummaaa*

Har även klagat så länge få att jag inte har något mysig ljuskreation här hemma i vardagsrummet så det blev en prommis till Living och där inhandlade jag detta :
image260

Så nu kan jag ha myskvällar hela långa våren *myso*




Nääää nu kommer snart min älskade R hem. Då ska jag pussas.




Hejdå! :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej Darling! Hoppas allt ar bra! Imorgon dra vi med speedboat till Phi Phi Island. Horde att det va snoigt hemma later inget vidare.. Har ar det 35 grader och kl e snart tio pa kvallen...Nu ska jag snart ga och lagga mig for jag ska uipp tidigt imorgon! Jag tanker pa dig! Puss och Kram! Halsa med dig!

2008-04-10 @ 16:55:07
Postat av: cicci

Tjena Tjockis (känns skönt att säga till dig för en gång skull) :D! Lillen verkar må bra och du lika så..När ska vi ses? Hör av dig när du har lust! Jag har bytt nr! 0768275678.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback