Myskväll.


Natten var lång och magen gjorde ont. Absolut inget farligt men man är ju så orolig av sig.
Var ingen rolig natt alls.. Somnade inte förräns runt o5 i morse tror jag.
Så i dag har jag legat i sängen hela långa dagen. Klev inte upp förräns runt 16:oo i dag.

Så i dag har jag inte gjort något speciellt. Nyss duschat och gjort en ansiktsmask, så nu doftar jag blomma:)
Maten idag blir pommes & korv, en av mina favoriter sedan jag var liten;)
Sen kväll är det Barmorskorna på Svt1. Det ska jag se, så man kan sitta och bita av sig naglarna och gruva sig inför sin egen förlossning... :)


Här har ni mig och kulan i mitten av vecka 26:







All kärlek till min älskade R och lilleman som gror däri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback