Nytt, Nyare och Nyast.




Ja, då ringd eklockan o7:oo och jag var pigg. Vad är mitt problem? Ska man vara PIGG kl o7:oo? =)
Känns i varje fall skönt att man inte är en dösäck på mornarna längre!

R skulle klippa sig före mig så vi åkte ner till Attityd runt o8:3o. Jag hade tid o9:oo.
Hur som helst, resultatet blev jätte jätte bra och jag är verkligen nöjd. Klippte lite extra eftersom mitt hår växer som ogräs nu under graviditeten. Här får ni lite bilder :
   

Riktigt nöjd!



Nu ska jag slappa med en skvallertidning en stund sen blir det lunch med min älskade R och efter det ska vi lära oss hur man blir mamma o pappa *Skrattar* Föräldrautbildning kl 13:oo - 15:oo.





Puss

Kommentarer
Postat av: Carolin Mann

Hej Anna!!
Kul att du och jag föll för samma haley frisyr... La ju ut precis samma bild när ja skulle klippa av mig håret =)!!

Hur är det med dej och magen?
Puss!!

Postat av: Loan

Hej!! jaa då är ja inte ensam iaf :P
Fin du blev i håret !! :) kul med något nytt ibland;)

2008-04-07 @ 19:11:15
URL: http://lenalouisebystrom.blogg.se
Postat av: Anna

Superfin frilla! :)

2008-04-08 @ 06:14:22
URL: http://annasaraolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback