smått o gott :)



Idag har jag haft lite uppdatering i mitt badrumsskåp.
Min ansiktsmask var slut och jag var i stort behov av en mjuk ansiktskräm som inte bara göra huden len utan som också ger lite färg. Så detta blev resultatet :
image278

image279

Nu kan min hud återfå sin glans ;)
Jag har aldrig aldrig aldrig haft problem med min hy. Jag har alltid behandlat den som en av det viktigaste på kroppen. Inte ens när jag var i pubben runt 14 års ålder hade jag några som helst problem.
Däremot nu under graviditeten när man inte haft lust eller ork att bry sig så har jag fått små små "blämmor", ska inte klaga för det finns dom som kämpar med sin hy.
Men jag kan varmt rekomendera denna ansiktsmask från Decleor, huden blir som en liten bebisstjärt :)



Nu är R på fotbollsträning och jag sitter här med laptopen i knät i soffan och njuter av tystnaden.
Gud så skönt det är att vara ensam ibland. Ska alldeles strax kila upp på övervåningen och ta mig en lång och skön dusch och smörja kroppen så man doftar nyponros:) Blir tidig säng ikväll känns det som, Jag är helt slut i kroppen..
I morgon är de föräldrautbildning igen, sista gången dock *tråkigt!* Nästa sak att se fram emot är nästa vecka, Då jag och R åker till stockholm och ska få se en tjuvkik på våran prins!




Nu säger jag Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Men guud, tack så hemskt mycket Anna.. Vilka värmande ord! Kul att du gillar dom. Men nu är det inte långt kvar va? Så snart kan du ha mina underkläder och ha världens underbaraste pojke på samma gång ;) hihi

Postat av: Cicci

Hej tjockis! Kan man inte få se lite bilder av och i huset, eftersom man aldrig blir bjuden på besök ;P haha :D Puss och kram!

2008-04-29 @ 17:13:34
URL: http://cicci.bloggagratis.se
Postat av: Frida

Dags för en uppdateee kanske?! :) :)

2008-05-03 @ 23:26:36
URL: http://bsomibaby.blogg.se
Postat av: Frida

uppdateraaaaa ;)

2008-05-04 @ 14:09:02
URL: http://fridatorngren.blogg.se
Postat av: Anna

Hej! Är ansiktskrämen med brun utan sol eller bara tonad? Är så galet rädd för BUS-produkter..eftersom de missfärgar huden..men en tonad dagkräm vore ju nåt innan man fått upp en färg :) Hör gärna av dig om den va bra! :)

2008-05-04 @ 14:14:15
URL: http://annasaraolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback