Sunny Thuesday



Åh vad härligt det är med sol, jag kan inte riktigt få nog utav det ;)
Haft en lugn dag i dag med lite tvättning på schemat. Vid lunchtid så kom broder D och pappa och hälsade på en snabbis för en kaffe + cash, m & p ska köpa våran gamla dator så dom har något att knappa på där hemma :)
Den är som ny igen efter reparationen.

Har nyss gjort iordning en riktigt smarrig vanlij och bär smoothie åt min älskade R som han ska få nu när han kommer hem. Är jag inte liiite söt av mig så säg???




Birsta city sen.



Puss :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur stavar du tisdag på engelska egentligen? :-)

2008-04-23 @ 14:03:35
Postat av: Anna L

på mitt sätt så du ska ha nått att klaga över ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback