Härliga Söndag!



Efter en lång lång natt med lite magknip hos William så njuter vi av söndagen.
Vi började morgonen med att William fick bada, vilket han fullkomligt älskar. Han bara ligger och njuter av vattnet.
Och efter det åkte finkläderna på, Vi ska ju trots allt ut till "mormor & morfar" :)

Jag & William ska sova där ute 2 nätter eftersom Robban ska på Kickoff med jobbet. Tråkigt att vara här i huset alldeles själva så vi ska mysa med min mamma o pappa. Då blir hunden Alba glad också. Hon är hel galen i min pappa :)


Tänkte visa lite bilder från badningen i morse och jämföra med bilderna från första badet. Så ni får se vad stooooor han har blivit :D

ett par veckor sedan.


och NU
 

Såå stark i nacken, håller nästan upp huvudet helt själv nu :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken sötis ni har skapat! :D Såg den fina bilden på lillfamiljen i tidningen igår dessutom, fint! :)

Postat av: Mathilda

Men vilka fiina kläder han har =) Och han har verkligen blivit stor måste jag säga :) ska komma och kryp träning med honom snart :D PussKram!

2008-08-25 @ 14:07:32
URL: http://doii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback