Min stora pojke!



Som ja sa igår så skulle vi till BVC i dag för att mäta och väga. Min gissning låg på stax över 4 kilo och mycket riktigt, Min lilla stora pojke har gått upp från 3445 när han föddes den 28 Juli (alltså 17 dagar sedan) till nu 4195! Int ekonstigt att man känner sig lite som en mjölk-kossa ;o) Pojken gör inte mycket annat än äter :)
och han hade växt 2 ½ centimeter!! Han är nu 52½.
Man känner sig så stolt i mamma hjärtat!

Sen har vi också varit och fotograferat oss i dag för Sundsvalls tidning. Passade på att knäppa massa andra bilder också. Man vill liksom föreviga hans spädbarnstid. Blev jätte jätte fina bilder!
Bilden i ST kommer nog om ca 2 veckor, så håll ögonen öppna! ;P



I morgon kommer min syster Malin och hennes Johan upp till Sundsvall. Dom har ju inte sett våran W så hon längtar nog jätte mycket. Så i morgon blir det middag hos Mamma o Pappa.
Och på lördag blir det middag hos svärföräldrarna och alla syskon till R. Myspys!




Just nu har jag tomt hus här hemma, Robert och hunden Alba samt svärmor och William är ute på promenix. Själv stannade jag hemma, var alldeles för trött för någon promenad i dag. Passade på att mysa ner mig i soffan och bara njuta av tysnaden ungefär :)


Det var nog allt för i dag.
Hoppas ni mår bra allihopa!! =)

Kommentarer
Postat av: Natalya

Alltså jag är så avis på ditt! Du är lycklig du :)

2008-08-14 @ 19:24:53
Postat av: Natalya

Alltså jag är så avis på ditt! Du är lycklig du :)

2008-08-14 @ 19:25:26
Postat av: Natalya

oj glömde liv :P hehe

2008-08-14 @ 19:26:23
Postat av: mli

Åh, Kan det bli Januari någon gång! :D Hehe.



Glöm inte att om du tonar håret så skall du helst vänta i minst 2 dygn innan du tvättar håret igen. Så färgen sätter sig riktigt, annars släpper den oftast fortare! :)

Postat av: carro

Vilken fin design du har gjort på bloggen måste ja säga :)

2008-08-14 @ 20:52:52
URL: http://carr0n.blogg.se/
Postat av: carro

Jaha :) fint var det.. och William gör det ännu finare :D

Skulle vilja göra om min, men man är ju talanglös ;P

2008-08-14 @ 21:09:49
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback