Mysfredag.



Igår hade vi besök från BVC här hemma. Tydligen gör dom alltid ett hembesök för att ge lite längre information med mera, men om ni frågar mig så tror jag det är för att snoka lite och se att allt står rätt till i den lilles nya hem. Vilket iofs är rätt, finns så många många människor som sätter barn till värden som får växa upp i misär.

Efter det åkte vi förbi Birsta city en snabbis innan vi tillslut åkte till Tynderö.
Jag tog mig en kopp kaffe och började sen göra om mitt lilla hår. Hade beslutat mig för att gå tillbaka till det mörka. Så nu är jag mörkhårig igen, Skönt! Efter det var klart så kom Bror,jenny & Oliver på besök. Oliver har blivit såååå stor! Idag åker dom till Egypten. Första gången lillfisen ska flyga, men det går nog bra!
Klockan tickade iväg men tillslut kom Syster & johan!
W var lite kinkig i går och skrek i flertal timmar, tillslut var han bara så övertrött så han skrek o skrek, då fick pappa Robert ta med sig w på en prommis med vagnen (som för övrigt alltid funkar som sömnmedel) och då somnade han tillslut.

Syster satt och mös med william resten av kvällen, vet dock inte om han märkte av det eftersom han sov sig igenom resterande tiden av kvällen pga ren utmattning :)


Natten har varit snäll mot oss alla, William har sovit som en stock om man bortser från lite ammning och blöjbyten.
Han är sååå fin.


Nu har jag precis fårr min morgonkopp av kaffe (dricker bara en kopp om dagen nu då jag märkte att w blev lite irriterad)
Sen vet jag inte vad vi ska göra i dag? Hoppas att vi bara ska mysa. För ikväll ska vi på middag igen, men denna gång hos svärföräldrarna. R´s bror från Uppsala är uppe på besök för att få se william. Så det blir nog en lång kväll även ikväll!

Jo föresten, William fick 2 jätte fina presenter av moster Malin i går. Ett sånt där sett där man ska gipsa w´s fot och sätta en fotografi av honom på + en jätte jätte jääääätte mysig nalle. Det blev han glad över ;) (eller rättare sagt jag blev det)


Lite pics från igår!

   Håret ser lite rött ut, men blir nog bättre när jag tonar det nästa gång.



Ska be syster skicka över sina bilder som hon knäppte också, dom blev jätte jätte fina!

Kommentarer
Postat av: carro

Det är som en insats i säterna bak som man kan fälla upp till bilbarnstolar :) perfekt! :D

Ni får ha de så mysigt ni med. Kramkram!!

Postat av: Emelie

Tack så mycket =0) Ja de är verkligen en obeskrivlig känsla att äntligen få hålla sitt barn i famnen som man har drömt om i 9månaders tid!

2008-08-16 @ 21:45:06
URL: http://incorrigible.blogg.se/
Postat av: Lina o Vilgot

Hej hej på er!

Vi vill bara säga STORT GRATTIS till Er prins!!

Hälsa till den stolta pappan också, hörde av Tomas att han ville bli pappa sen han var två år gammal, så nu är hans väntan äntligen över ;)



Kram från Lina och Vilgot Grim

2008-08-18 @ 10:47:55
Postat av: Frida

Svar: En fika absolut, det behövs nu när höst mörkret kommer smygande! Säg bara till när du har ork och lust.. kan tänka mig att jag kommer ha en hel del tid över nu när M ska jobba... :( Kramar

2008-08-18 @ 11:39:08
URL: http://bsomibaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback