Renovering!




Dagarna hos mamma & pappa var toppen mysig, Jag fick lite avlastning och "mormor" fick goa med sin prins. Kan det bli bättre? ;) Hur som helst så var det jätte mysigt. Men bäst var nog när R kom hem igen. Vad vore livet utan honom??
Och som man säger "Borta bra men hemma bäst" och det stämmer nog minsann.

Idag har vi vägt William igen. Jag tror det måste vara något i min mjölk för han bara växer och växer, i snitt ska dom gå upp ca 150-200 g i veckan, W gick upp 320 på den tiden :) Nu väger han iaf 4855 och är 55 cm lång! Efter vägningen så bestämde vi oss för en lunch på stan. Och efter det blev det lite shopping, för en gångs skull inte till mig utan bara till William. Han växer ju så det knakar. Så nu har han lite nya pyjamaser och olika bodys och mysbyxor. Sååå fina!!

Och efter lite shopping på stan for vi till mammas gamla jobb på CC Höganäs och kikade på en mosaik som jag tycker vi ska ha nu när vi ska renovera köket. Den är verkligen riktigt riktigt snygg. sagt och gjort, den blev det ;) Sen efter det for vi på Elgiganten och köpte spis och kåpa. Billigt att renovera? NEJ. Men det höjer om inte annat värdet på huset + att det blir snyggt. =)
Sen ska vi göra om entrén också, det ska pappa göra redan nu på lördag. Kommer kännas som ett helt nytt hus =)


Alltid roligt med lite förändring! =)


 William och mormor!



 Min sömnis:)




Kommentarer
Postat av: Linn Källström

guuud vad söt han är ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback