Ja, NU är den beställd!



Idag for vi ut på birsta för att kika på sittvagnar, IGEN. Men denna gång var R med. Han måste ju faktistk ha liiiiite att säga till om hihi. Hade bestämt oss för att kika på Emmaljunga Nitro City och Teutonia FUN. Men efter en stunds kikande bestämde sig R för Emmaljungan, han är lika kär i Emmaljunga som mig. Sen var ju trixet att bestämma sig för färg också...Och det mina vänner var inte det lättaste för MIG. Fanns ju sååå många fina färger att välja bland.
Men tillslut valde JAG  färgen "Jungle" väldigt väldigt fin och väldigt neutral. Kan användas av både en pojke och flicka.. ; )
Så dom får hem den innan jul men eftersom vi ska (förhoppningsvis) få lite sponsorpengar av våra familjer i julklapp så får vi hämta den i Januari, då är det nog minsann läge för W att sitta. Han vill sitta mer o mer för varje dag som går nu. Han verkligen DRAR sig upp :)

Här är en bild på hur vagnen ser ut. Fast färgen på bilden stämmer INTE.

Och sittdelen kan man vända på, finemang! ; )


I morgon ska vi umgås med Williams mormor hela långa dagen då jag fortfarande behöver lite hjälp pga handleden och R måste åka till gävle med jobbet. Så jag kan gissa på att det blir en sväng på Birsta även i morgon :)





NU slappa framför tvn.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nu blev jag också inspirerad till att köpa ny vagn ;) skulle faktiskt behövas.

Jättefin den ni valde.. har också en förkärlek till Emmaljunga ;D

Postat av: Susanna

Hejsan Anna! :)



Du hade skrivit en kommentar på min blogg om vad min foundation heter.

Just nu kommer jag inte på vad det är för märke, men den finns att köpa överallt nästan. Du känner nog igen den på min beskrivning. Ena halvan av flaskan är en vit sörja, och den andra halvan är själva foundationfärgen. :)

Den är verkligen kanon, och om du känner dig osäker så fråga Frida vad den heter. Tror hon oxå har den. :)



Brukar läsa din blogg väldigt ofta. Tycker du verkar vara en riktigt bra mamma med en sprudlande personlighet. :)



Ha det så bra!

Kram!!

2008-12-02 @ 10:45:32
URL: http://birthofanewday.blogg.se/
Postat av: Sara

Ser att du länkat till min blogg. Kul =) Nu finns din bloggadress på min sida också. ha det fint. Kram

2008-12-02 @ 21:26:26
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Ser att du länkat till min blogg. Kul =) Nu finns din bloggadress på min sida också. ha det fint. Kram

2008-12-02 @ 21:27:08
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Ser att du länkat till min blogg. Kul =) Nu finns din bloggadress på min sida också. ha det fint. Kram

2008-12-02 @ 21:28:14
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Sara

hm..skumt att det blev 3(!) kommentarer, men nu lär du ju knappast missa att jag länkat dig iallafall, haha

2008-12-02 @ 21:33:24
URL: http://acidangel.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback