Lista

Har lite att göra såhär klockan 08 på morgonen. William vaknade och ville äta klockan 05:45 så det var bara att klä på sig myskläder och kliva upp. Alba var desto tröttare så hon låg kvar i sängen och drog sig i en timme! hihi.
William och jag lekte och myste. Babygymmet var roligt i ca 15 minuter sen vill han ju titta på alla fina ljusstakar och alla mysiga färger, lite playhouse disney vart det också. Sen var det lite kink och grin så vi klädde på oss tjocka kläder och gick ut. Hann inte mer än ut på gatan så sov han som en stock, lillgrisen min. Nu ligger han och sover och kommer nog sova 1 timme till iaf. Såhär på morgnen brukar han nästan sova 2 timmar OM han får sova ut dvs. =)

Min mamma kommer väl runt 10 då ska jag göra mig iordning sen blir det nog birsta.

Här kommer en lista!


Var är min mobiltelefon? På laddning
Var är min (o-)äkta hälft? I Gävle på jobb
Mitt hår: trassel i diadem
Min mamma: Bäst!
Min pappa: Även han är bäst!
Syskon: Malin 30 och Daniel 27
Det bästa jag vet: Min alldeles egna familj!
Min dröm inatt: Minns inte
Min dröm/mitt mål: Fler barn, ett jobb jag älskar och lite resor.
Rummet jag är i? Vardagsrummet
Hobby? Familjen, vänner, shoppa, mysa, barn,
Min skräck? Att något hemskt ska hända min älskade William...
Var vill jag vara om 6 år?  Precis där jag är nu + fler barn.
Vart jag var igår kväll: Hos m&p en stund sen här hemma bara.
Vad jag inte är:  Morgonpigg.
En sak jag önskar mig: Pengar i mängder.
Var jag växte upp: Föddes i Gävle och spenderade mina första år där, men sen flyttade vi till Timrå
Sist jag gjorde: Var ut på gården så Alba fick kissa.
Mina kläder: Svarta mysbyxor och ett linne.
Min TV? 2st. En 42 tums och en 32 tums. Båda SONY.
Mitt/Mina husdjur: En katt som fick namnet Milia och en Hund som heter Alba
Dator? Bärbar.
Mitt humör? Upp och ner. Just nu bara bra.
Saknar någon? Japp!
Min bil: Saab 9.5
Något du inte har på dig: Kofta?
Favoritaffär: Massa massa... :)
Min sommar: Tok-Gravid och förlossning : Så sammanfattar jag min sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback