Morgontrött Mama!


Usch. 2 jobbiga dagar! Smärtan gör det hela bara ännu värre. Ska jag vara ärlig så har William varit snäll, bara lite kinkig och gnällig.. Men smärtan gör mig lättirriterad och sover dåligt. Uscha!
Undra om vi ska ta en lång lång prommis i dag? Kanske man vaknar till liv då?


Nää Detta var inget vettigt inlägg måste jag medge! Snart helg. Och då är R långledig, i över 2 veckor. UNDERBART!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Melissa horn på Spotify!! ;o)



William "snurrar" nu för fullt. Rätt vad det är ändrar han läge på babygymmet. Där fötterna var för 2 sekunder sedan är nu huvudet!

Kommentarer
Postat av: Mamma Till Tea

Men uscha då att du gå runt o har så ont , din stackare ! Hoppas verkligen inte du ha Ra . Det håller jag mina tummar för hela tiden att jag inte ska ha, min far har det och uscha de är så synd om honom och hans kropp. Hoppas verkligen inte du har något sånt redan...Sånt bli ju aldrig bättre bara värre o värre : ( Hoppas du få veta någonting snart så kanske du kan få smärtlindring(sköt om dej)Och god jul : ) W är ju bara så söööt/Tina o Tea


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback