Underbara Fredag, Äntligen!



Vilken morgon!
Blev vöckt klockan 7 av mina 2 underbara killar! ;o) Den ena sötare än den andra men båda söta som socker!
William somnade om klockan 07:30 och lär nog sova nu i 2 timmar skulle jag tippa på. Ivanliga fall brukar jag passa på att sova dessa 2 timmar men i dag hinns inte det. Ska bara på Feelgood klockan 11:00 och träffa en läkare och efter det ska jag nog  på Stan och träffa Frida & Theo och ta en mysfika. Hoppas dom mår bättre i dag mina små grisar ; )

Åh det känns sååå skönt att R nu är långledig efter denna dag. 2 hela långa mysiga veckor tillsammans, kan man begära mer?? Och jag som i vanliga fall inte brukar bry mig så värst mycket om Julen tycker att den är såå mysig i år. Säkerligen bara för att vi har William. Allt blir så mycket mysigare då liksom ; ) Syster & Johan kommer upp från Stockholm på Tisdagkväll, det ser vi fram emot. Även Roberts bröder som numera bor i Uppsala kommer upp, men dom kommer nog redan i helgen har jag för mig!! Såå mysigt när hela tjocka släkten är samlad ; )
Kanske inte har nämnt det, men i År ska julafton firas i Vårat Hus! Jag & R kände att nu när vi har en liten att ta hänsyns till orken vi inte flänga runt. Först hit och sen dit och sen ska vi någonannanstans, nääää sånt orkar vi inte i år.
Men vi har ju ett stort hus, tror faktiskt att VI har den största boytan av hela våran stora familj ; )


Nä nu har jag verkligen inte tid mer. Ska duscha, fixa och trixa. Tänkte även försöka göra något åt håret (om händerna tillåter..dom säger AJ) Gillar inte mitt hår just nu, det står åt alla håll o kanter och färgen...Ja den är något sliiiiiiiiiten just nu, men håller mig från att inte göra nått, för jag har nämligen tid nästa fredag på JESS för både klipp & färg! LYX för en småbarnsmamma ;o) Lagomt till våran Åre resa över nyår! ih!


Nä nu måste jag gå.
Hoppas ni får en UNDERBAR Fredag!!
Avslutar med denna charmör!
Gröt och blåbärspuré är en STOR favorit ;)



Också en bild från "Mormors" jobb : )


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, sötnos!

Helt rätt ang julafton. Vi ska inte heller flänga runt nå mera nu när vi har barnen. Alla är välkomna till oss istället :D

Postat av: e

vilken sötiiiis :D

2008-12-22 @ 12:03:59
URL: http://eloisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback