Hem, Ljuva Hem!



Idag åker jag hem till Sundsvall, Igen! =)
Ska bli sååå mysigt...Robban kommer upp i morgon. Men i dag blir det en heldag med bara mamma & pappa.
Bli ompysslad och bara mysa. Hur underbart som helst!
Ska även få en liten mini Body + tillhörande Mössa av mamma till Lill*n. Hon är så söt min lilla mamma.

På Onsdag ska vi på Ultraljud och se vårat lilla Mirakel för första gången. Går det som vi hoppas så får vi även veta om det är en liten Prins eller Prinsessa där inne också! Då ska jag handla! =)

Längtar så frukansvärt efter lill*n så det finns inte ord. Vill att tiden ska springa förbi oss nu. nu nu nu! :)



Vad skulle jag göra utan min R?? Han förstår nog inte riktigt hur viktig han är för mig. Jag dyrkar marken han går på. Här nu och föralltid!!




Nej nu ska jag äta lite Pasta, Curry kyckling innan jag far.
Sköt om er! :)



Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej Gumman. Har du tid och lust så slå mig en pling innan 13 i morgon så kan vi ses. Jag jobbar 14.00-20.00 så de vore kul om du ville ses innan dess. Känn inget tvång om du är hemma för att mysa med familjen ;) men slå gärna en pling hem till mig (6502698). Har ingen laddare till mobilen (ebba har bitit sönder den) Puss! /cicci


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback