I Väntans tider!


Gud vad jag är nervös!! Kan inte minnas sist ja var såhär nervös...Hjärtat slår hårt!
Kan nog inte riktigt fatta att om en timme ska jag få se mitt lilla barn i min mage...
Jag ska få se livets mirakel, INUTI MIG! nej det går inte att förstå.............. :)

Dagen i går kändes lååångsam lååångsam! gick på bio på kvällen för att få kvällen att gå :)
Vi såg Cloverfield, den är värld att se. Mycket bra!

hur som helst, efter Ultraljudet är i bjuden på lite fin lunch hos min Farmor här i Gefle stad,
Ska bli mysigt att träffa fammo o faffin :)





Ni får uppdatering + lite kort ikväll! :)
Och förhoppningsvis får ni veta vad det är som gömmer sig i min stora mage :)




hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Lycka till idag!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback