La Stada!



Hello!

Kom till Sundsvall igår kväll...somnade nästan på en gång..Sååå fruktansvärt trött!!
Vaknade runt 9 i morse, pigg som en nötkärna. Har nyss gjort iordning mig, duschat,sminkat och fixat.
Nu väntar jag på att Robert ska komma och hämta mig så vi får åka in på stan någon gång, Jag är vrååål hungrig! =)

Tänkte även svänga förbi hos Frissan och handla en toning, Ska försöka få håret lite Chokladbrunt = Me Like! =)
Får se hur jag lyckas med det.

Ikväll är det Tacos middag hos familjen Englund, Och jag ska äta massa! =) Hahaha!

Har faktiskt gått upp 1 Kg nu!!! Så nu väger jag prick 50Kg. Om jag ska vara ärlig tror inte jag att jag kommer gå upp så värst mycket i vikt. Och skönt är väl det när man väl ska träna bort graviditetskilona! =)


Nääää..NU Borsta gaddarna :)



Seeeee u!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback