tiiiidig morgon!



I morse ringde klockan 05:20.....*Snark*...
Vi skulle åka till Gävle tidigt så robban hann ner till jobbet. Jag var dödstrött, Det kan inte vara mänskligt att kliva upp den tiden!! Somnade i bilen och sov bra länge.

än har jag inte gjort så mycket. Sett lite One tree hill och duschat och smörjt in "lill"magen.
Väntar på att min R ska komma hem med lite lunch åt oss. Han är så söt.

Jag verkligen älskar honom, djupt, Och min kärlek till honom och våran son bara växer för varje dag,


Idag tänkte jag börja packa lite smått. Det är trots allt inte långt kvar tills vi får flytta in i vårat drömhus!
Åh så jag längtar!




Kommentarer
Postat av: Frida

Har du ingekort och lägga ut påhuset tjejen...*nyfiken*kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback