Uppdateeeeraaa meeeraaa :)



Ja, jag vet jag är inte världens bäste på att uppdatera just nu. Har legat helt väck några dagar av denna influensa.
Har så förbaskat ont i luftrören och halsen. Men kroppen känns piggare i dag i varje fall. Och det är väl skönt! =)

Dom ringde från Barnenshus i veckan, våran efterlängtade urfina vagn har kommit!! iiiii!!!
Ska hämta den i dag! Och i går när robban kom hem från jobbet tjatade o tjatade han om att han vill eåka och köpa Pluttens säng. Jajajaj OK sa jag tillslut! :) Men den ligger fortfarande i kartong och ska där ligga tills vi i varje fall har flyttat in i huset :) sen kan jag börja bädda och mysa åt han!

Har nyss pratat med en barnmorska i Sundsvall, Fick en tid där tidigt i April, Toppen!
Hoppas bara jag kommer trivas lika bra med henne som med min gamla är i Gävle!


Näääruuuu nu ska jag hoppa in i duschen, sminka mig med mitt nya smink (som jag för övrigt dyrkar) och slänga på mig mina nya snygga mysbyxor (det är nästan det enda jag kan ha på mig i byxväg just nu)
Sen bär det av!




Ni kanske får en bild frammåt kvällen! :)




För övrigt.
Frida Kanske har världens vackraste son och dom får mig att längta såååå efter min son.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback