Vårat mirakel!




Ultraljudet gick jätte jätte bra. Var som sagt jätte jätte nervös!
Men så fort jag la mig på britsen inne hos barnmoskan släppte allt, Tårarna rann och avlöste varandra.
Med mina ögon såg jag miraklet inom mig, Det var en sån fantastisk känsla som faktiskt inte går att beskriva.
En känsla blandad med Kärlek,Trygghet,Lycka och Stolthet.

Barnmorskan sa att allt såg så himla fint ut och det var en välskapt bebis, men jätte livlig!
Vi såg bebben leka för fullt och svälja fostervatten!


Men nu till det roliga då ;)
hon sa till oss att "Nu får ni allt titta bort om ni inte vill veta könet...."
Jag sa ..."Det är en pojke va??" För det har jag haft som känsla.
Hon bara nickade :)

Jag och robert ska bli föräldrar till en liten liten Pojke!! =)



image162

 lillsnoppen är inringad:)





Åh jag älskar vårat lille son!:)

Kommentarer
Postat av: CIcci

hahah... "lillsnoppen är inringad"..haha..propp du är.G R A T T I S gumman! Vad kul att du nu kan förbereda dig för en POJKE! vad kul :) Jo, jag förstod att du hade mycke för dig...hör av dig när du känner att du har tid ;) Kram och grattis!

Postat av: Carrolixeen

Åh Grattis ! Det är allt en speciell känsla när man får veta vilket kön det är =) Länkta inte ihjäl er nu =)

2008-02-13 @ 18:44:11
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: hessel.blogg,se

Grattis, grattis, grattis! :)

2008-02-13 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback