En tisdagkväll.



Tisdag kväll och vad ska man göra om man är i 9:e månaden stoooor gravid?
Jo man byter gardiner! =)
Sist det sattes upp gardiner så blev det ett par bevita panellängder med bruna trådpaneler utanpå. Men detta mina vänner, upptäckte såklart min lilla hårboll Milia såklart. och hon ÄLSKADE dem. Hon har praktiskt taget lekt sönder mina gardiner! *Suck* I dag handlade jag nya, beigha panellängder som hänger utanpå dom benvita.
Föresten, Jädrans vad dyrt det är med gardiner. Flera flera hundra!! Kan iofs bero på att jag har miljontals fönster i vardagsrummet!

Hur som helst..tänkte ta mig en svängom med min nya kära dammsugare också. Börjar oroa mig för hur det ska bli...Tänk om det är jätte jätte stökigt också ooooppppppppppppss går vattnet? Ska jag då komma hem från BB till ett stökigt hus??? NEJ! Så nu gäller det att hålla undan här hemma :) För man vet aldrig när :)

R har sista fotbollsmatchen i kväll sen har dom uppehåll. KUL! Då kanske man kan göra något på kvällarna framöver!


Hmm vad har jag mer att skriva om då?

Vissa människor retar verkligen gallfeber på en. Känner inte ni så ibland?
Att ni är så förbannat less på det där falska spelet? Eller dom idiotiska kommentarerna folk kan kläcka ur sig?
Men som mamma säger, Idioter finns det överallt, Bara att vänja sig! Och det är nog sant det. *Suck*


ang graviditeten då..
Sista dagarna har mina tuttar svällt som .....SATAN! Och ont gör dom. Ömmar och kliar!
Magen den kliar den också men inte lika mycket. Den spänner mest och gör mensont!

Kom nu lilla älskling för jag orkar inte ha det såhär länge till :)
jag vill snusa bebis!

Kommentarer
Postat av: caroline

hej Anna! Tyvärr hinner vi inte med besök denna vecka! Johans syskon kommer plus att vi har en massa här hemma! :( hade gärna velat men vi får helt enkelt ta det längre fram. Hoppas du o magen mår bra! Kram

2008-07-01 @ 21:24:04
Postat av: Sandra

Snart är det dags för dig! =) Förstår att du längtar! Hoppas du och magen mår bra! Kram

Postat av: Bella

Kul med lite uppdatering. Håller med om gardinerna. Sanslöst dyrt!

Låter som att det snart är dags för dig tjejen. Spännande!

Själv sitter jag fortfarande med världens ryggskott. Onödigt när det är så varmt och skönt ute. Men men...

Lycka till med barnafödandet om vi inte hörs nå mer innan!

Kramar

2008-07-03 @ 15:10:08
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: Mli

Du må ju skriva åtminstone något ord varje dag nu så vi inte går och tror att något händer! ;P

2008-07-03 @ 22:43:49
URL: http://mlish.se
Postat av: karla

inte långt kvar! hoppas du och magen mår bra! =)

2008-07-04 @ 06:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback