Hemma! :)



Efter en låååång lååång kväll och natt är vi äntligen hemma! *Skönt*

Värkarna satte igång ordentligt i går kväll och satan vad ont det gjorde...Vissa stunder glömde jag nästan bort hur man andas.. usch! Men R var mitt stora stöd och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan honom!
Dom gav mig 2 bricanyl sprutor till under kvällen och natten för att stanna av värkarna för att livmodern inte hade börjat öppna sig. Den har mognat och slemproppen har gått men inte öppnat sig, när jag väl börjar öppna mig är det bara att fullfölja allt, och om jag säger vad jag tror så kommer det hända inom väldigt kort..
Har fortfarande täta och regelbundna värkar men inga onda *Skönt*

Fick också gå på ett tillväxt ultraljud i dag och han mår sååå bra och är såå fin! han väger som en bebis ska väga i hans ålder!



Han ha sin pappas näsa och sin mammas haka :)


Nu blir det vila för mig och kulan!
Återstår att se hur dom kommande dagarna är :)



tack för alla kommentarer och sms :)

Kommentarer
Postat av: Anneli

håller tummarna för dig gumman!!=) lycka till!!

Postat av: Larissa

Det låter verkligen som att det är jättenära. Lycka till när det väl händer!

2008-06-13 @ 12:13:13
URL: http://larissaoikari.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas allt går bra för dig , det verkar inte vara långt kvar nu! Håller tummarna för dig :) lycka till :)

2008-06-13 @ 12:18:55
Postat av: Linn Källström

Hoppas allt går bra för dig , det verkar inte vara långt kvar nu! Håller tummarna för dig :) lycka till :)

2008-06-13 @ 12:19:46
Postat av: Bella

Fin han var på kortet då. =)

Följer med spänning uppdateringarna här.

2008-06-13 @ 12:23:43
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag som trodde att han hade kommit! Hehe.. hoppas ni mår bra alla 3 iaf! Jobbigt att ha fvärkar hela tiden.. :( men snart så, håller tummarna! Kram Kram

2008-06-13 @ 16:18:50
URL: http://bsomibaby.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas allt går bra för Er! Skönt att bebisen mår bra därinne. Ta hand om Er. Kram!

2008-06-13 @ 21:11:58
URL: http://acidangel.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Är ni på BB nu eller?? =D

2008-06-16 @ 19:47:35
Postat av: blivande mamma Tina

herregud gumman .jaa är som fastklistrad ja och mamma min på din blogg.. nu så är de dags snart för dej och hoppas allting går toppen bra ! nu så tro ja du ha din lilla plutt utanför magen snart. herregud så spännande o roligt.. kan inte sluta längta efter min lillaplutt.. Nu vill man verkligen ha den i famnen! lycka till igen gumman.kramar ifrån tina

2008-06-16 @ 20:45:49
Postat av: nathalie

det verkar som du är inne eftersom att du inte bloggat på några dagar nu!

2008-06-16 @ 20:54:22
Postat av: Anna L

Vem är Nathalie?? :)

2008-06-16 @ 21:42:18
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback