Promenix och finväder!



Den här söndagen har varit riktigt riktigt skön! Fick sova ut ordentligt i morse efter en lång natt..
Vaknade och var på förvånansvärt bra humör för en gångs skull. Det tackar man för! =)
Tog en lång promenix jag och min R. Vi var ute och gick här i Haga i 1 timme. Har nog inte hänt på flera månader :)
Var riktigt skönt! Fick ont lite då & då men jag börjar associera smärta =positivt. Det innebär ju att det händer något där inne! Fick mensvärks-känningar och det är ju ett tecken på att något händer med livmodertappen sa min BM.
Verkar faktiskt stämma också, för nu på eftermiddags kvällen (Okej känsliga läsare..Sluta läs denna blogg) så gick slemproppen IGEN. Den kan tydligen gå i omgångar. Sist den släpte satte ju värkarna igång efter ett par dagar men stannades upp av läkare och medicin. Denna gång kommer det inte hända! Så jag hoppas det kommer igång snart.
Går trots allt in i vecka 38!

Nu har även R semester. Han kommer vara hemma i 7 hela veckor!! (där är 10 pappadagar innräknade) så han har 5 veckors semester plus 2 veckor hemma med oss! :) Kommer kännas tryggt och skönt att ha honom i närheten!
Så i veckan ska vi passa på att sola lite. Åka till nån strand om vädret tillåter (men jag måste införskaffa mig ett parasoll) orkar inte med solen lika länge nu. Sväller som en liten gris :)
Och sen tänkte vi även hälsa på hos Caroline & johan & Adam :) Måste ju få oss en titt på deras lilla mirakel! *Mys*
Det var såååå roligt att prata med Caroline sist, hon lät sååå glad och det hördes på henne att hon verkligen mådde bra! inte konstigt, Hon har ju äntligen fått sin lille son i sina armar! :)

Gatufest veckan börjar ju också. Och jag tycker det känns skönt att få slippa allt sånt där i år.
Under alla år då man shoppat i flera veckor i förväg för man ska ha en ny klänning för varje kväll, ny frisyr för varje kväll och en jävla massa alkohol.
Förra året gick vi 2 dagar, 2 dagar som bestod av regn och bara massa jobbiga människor.
Helt ärligt trodde jag faktiskt dom skulle sluta arrangera GF!
Kanske blir en sväng på Onsdag på dagen för oss. Inge mer!



Nej nu ska jag äta lite nachos och dipp och se lite på Fotbollen *suck* :)



Hörs o störs!

Kommentarer
Postat av: caroline

Åhhh tack :) ja kan man vara något annat än lycklig! Som sagt du har MYCKET se framemot :) KRAM!! Ska bli kul att ses :)

2008-06-29 @ 23:17:54
Postat av: Anna

Tycker du att stark tjejen! :) När bebben har kommit fixar vi om din blogg så det "passar" lite bättre :) Om du vill såklart. Kram och kämpa på!

Postat av: Bella

Mysigt att han snart är på väg.

Håller tummarna!

Kramar

2008-06-30 @ 16:59:48
URL: http://bellasliv.blogg.se/
Postat av: Karla

en fråga? hur ska jag göra för att ta reda på nummer också till stockholm för ultraljudet som du gjorde? och vad gick det på?=) kram karla

2008-06-30 @ 21:59:33
Postat av: Anna L

Karla: jag hörde av Makarenna i förrgår! GRATTIS! Gud så stort! När är det planerat till???



Sök på google : www.tittutultraljud.se tror jag deras andress är, sen kollar du upp nummret där. Tror det står under "Kontakta oss"



Lycka till! =)

2008-07-01 @ 12:08:13
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/
Postat av: Heej!

Tack:D jag är jätteglad.. den 10 november. okej tack så mycket :) och lycka till själv :) det är ju snart dags för dig :) kram

2008-07-01 @ 13:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback