Denna Helg.



Ja denna helg har det inte hänt speciellt mycket, men skönt är väl det.
På lördagen var det stor rensning här hos Mamma o Pappa, Dom flyttar ju väldigt snart och det fanns hur mycket som helst som skulle slängas. Jag fick dock inte bära det tunga, så jag stod mestadels snällt och såg. Men följde när man skulle på tippen :)

Idag har Jag o Robban tagit oss en promenad runt Sidsjön, Mysigt med kallt. Jag är ju så frussen av mig ja,
sen blev det en macka på Coffee house och därefter ett besök hos svärföräldrarna + lite fotboll.


Nu har jag nyss ätit (IGEN) haha, och ska börja packa lite kläder för vi var hem ikväll till Gävle.
I morgon ska jag börja packa ORDENTLIGT! för nu är det bara ett par veckor kvar ;o)
Ååååh så jag längtar!!








All Kärlek till Robban och plutten där inne i mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback