Bättre sent en aldrig :)


Ja, i går var jag hemma hos Karin för att få mig en liten visning av Me&I kläder.
Men ensam var jag absolut inte, 10 mammor + bebisar! Åh så mys det var.
En annan som bara längtar o längtar!!
Minsta storlekarna var ju 62 så jag köpte bara en Body åt lilleman som han får växa i till hösten. men jag tyckte den var sååå fin. Jag som älskar färger!

Sen till mig själv köpte jag ett par vita knickers byxor och en vit tunika/klänning.

                        

          



Och här kommer lite bilder på vårat vardagsrum:




 blomman doftar underbart...mmmm!!






Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe och mysa ner mig i soffan och kanske se ett avsnitt av gossip girl??
Ska jag ha premiär?? har fått flertal tips att jag ska se den serien men än har jag inte börjat :)
Ska jag?? :)


Nu rullar jag vidare ;)


Kommentarer
Postat av: Loan

Jag köper det på tajmahal.se. men nu köpte jag på beautyonline.se. tro jag det var. dom hade superpris på remy hår självlockigt !! :D
syr in de gör dom på afrohörnan i stan för 600 kr! rekommenderar verkligen det, hon va skitbra ! ;) men man ha huvudävrk i 2 dagar typ. men det är de värt;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback