Happy Halloween!



Länge sen jag uppdaterade nu.
Middagen och barnpassningen gick toppenbra i Torsdag! Jag var ju apnervös och slängde iväg ett mess till mamma medans vi satt på finmiddagen. Fick tillbaka " Allt går toppen, slappna av du!" Min mamma o pappa tog såå bra hand om min prins och han somnade som en stock i min mammas famn och sov sen hela kvällen. Duktig älskling!
Jag som inte druckig på över 1 år var inte såååå pigg på Fredagen kan jag säga.. *host*
Under kvällens gång blev vi bjuden på diverse viner och ja...jag mådde pyton dagen efter ; )
Vek som man är..Haha! Tänkte flera gånger "Men herregud bit ihop människa, du har ju genomlidit en förlossning för gudsskull" ; )

I helgen har vi myst med min farmor o farfar som är på besök från Gävle. Dom ville naturligtvis träffa William innan han blivit FÖR stor ; )
Som jag nämnt förut äter William nu BARA tillägg, och den här veckan har han gått upp massa massa i vikt. Han hade nog en hel del att ta igen, för nu sveper han flaska efter flaska och blir rundare o rundare för varje dag!
Och sen vi började med tillägg är han en mycket mycket gladare och piggare pojke! Men han sover också så himla mycket bättre. Märks att han har varit småhungrig hela tiden förut. Nu sveper han i sig 165ml klockan 23 och sover sen nästan hela natten. Helt otroligt! Han är så duktig och fin min lille son.


Imorgon blir det till att lägga om till vinterdäck på bilen sen ska vi nog få påhälsning av Williams farmor o farfar som varit i Uppsala ett par dagar. Dom har nämligen handlat lite kläder åt sin miniprins, för mamma Anna har rensat W´s garderob och insåg att han knappt har några kläder kvar. Har hur mycket som helst i strlk 50-56...och Sååå mycket fint som han inte ens hann ha!!



Nu ska jag ta och mysa med mitt hjärta R här i soffan!



HAPPY HALLOWEEN allihopa!!



Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för inlägget.



Ser att din bäbis gör framsteg :)

Tycker du att tiden går fort?





Postat av: Jennie

Blir alldeles varm om hjärtat när jag ser din kärlek till ditt barn. Jag har tyckt tiden har gått så snabbt, men nu tycker jag att tiden står still! herregu, jag har 22 veckor kvar :O

2008-11-02 @ 08:07:00
URL: http://jenniesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback