Mysis ikväll!


Idag har vi varit på stan en sväng. William var vaken mest hela tiden och han vill ju vara med nu, inte bara ligga i vagnen hela tiden. Så det blir endel bära! Idag fick R bära!
Jag fick med mig en ny sjal och en ny mössa. Plånboken tillåter inte några stora köp just nu. *Suck*
Jag vill ha en SVEA mössa. Ge mig? ; )



Nu har vi varit hemma en stund och vilat, jag har nyss tagit en prommis med Alba.
Och nu ska vi åka ner och mysa med Frida och hennes familj, Vi ska bl bjuden på tacos! *Massa mumma*
Läääänge sedan man åt det, så det ska bli väldans gott!!
Sen blir det att åka hem och följa rutiner...


Ha en UNDERBAR Lördag!

Kommentarer
Postat av: M@jk

jag har en ljusgrå svea mössa oanvänd om du är intr..

2008-11-09 @ 13:51:11
Postat av: Anna

TIPS: Kolla på Tradera efter billig SVEA-mössa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback