Älskade William.



Idag är det precis 3 månader sedan William föddes. Helt otroligt vad tiden går!
Jag älskar den lille pojken mer o mer för varje sekund som går, för varje slag mitt hjärta slår.
Aldrig någonsin har jag känt en sån djup och ren kärlek som jag i dag gör.

Varje dag är speciell, alltid händer det något nytt.
För 3 månaders sedan låg han i min famn så ny och så hjälplös. Trots att han fortfarande är en liten liten liten bebis så gör han sånna stora framsteg nästan dagligen. Idag är han en go och glad pojke som älskar att skratta opch mysa med sina föräldrar.


Det är en välsignelse, att få vara din mamma.




 
William 2 dagar gammal.


  


2008-07-28

Kommentarer
Postat av: Jossan

Då är det precis 1 månad mellan våra små då...

Lilysen blir ju 2 månader idag =)



Guud så söt han är..!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback